18|10

Sponsortenue primeur voor Heren 9 en Prevenzo

In het voorprogramma van de presentatie van de vlaggenschepen van Sliedrecht Sport in hun nieuwe tenues was er een bijzondere pré-primeur. De voltallige directie van Prevenzo, speelde mee in een wedstrijd van het door hen gloednieuw gesponsorde Sliedrecht Sport Heren 9.

Sponsortenue primeur voor Heren 9 en Prevenzo

Prevenzo heeft als motto ‘verzuimbeheer naar een gezond niveau’. En biedt hiervoor werkgevers (o.a. MKB, uitzendbureaus en stichtingen) een creatieve, kostenbesparende en doortastende aanpak.

Toen de mogelijkheid zich voordeed om het al jaren in de subtop van de 2e klasse spelende Sliedrecht Sport Heren 9 te sponsoren, grepen directeuren Kees Wisserhof en Nico de Jager meteen hun kans. Dit team is een perfecte afspiegeling van de arbeidspopulatie waar Prevenzo zich op richt. Met een grote variatie in leeftijd (tussen de 18 en 58), leefstijlen. studies en beroepen (van zwaar fysiek tot voornamelijk zitten en praten). Maar allemaal ook bezig met hun fysieke en mentale gezondheid, door wekelijks met elkaar te sporten. Kortom: het ideale uithangbord voor Prevenzo.

Ambitieus als Kees en Nico zijn, hadden ze wel een paar aanvullende contractuele voorwaarden: DE clubprimeur in nieuwe tenues, MET muzikale begeleiding van Ed Trompet en zelf ook een wedstrijd mee mogen spelen. Want de beste vorm van leiderschap is zelf het goede voorbeeld geven.

Zo kon het dus zomaar gebeuren dat Nico en Kees, in het voorprogramma van Sliedrecht Sport Heren 1 en Dames1, samen optraden in de prachtige gloednieuwe tenues als onderdeel van Heren 9 in hun seizoen opening. Door vakantie afwezigheid van enkele vaste spelers werd van beide heren een extra forse meespeeltijd gevraagd. Voor Nico, met een indrukwekkend verleden in club-, camping- en kerkvolleybalcircuit, een behapbaar avontuur. Maar voor Kees een indrukwekkende en bewonderenswaardige inspanning. Beide mannen lieten zich van hun beste kant zien en scoorden menig punt. Waarbij droge effectiviteit van Nico en de listige en creatieve oplossingen van Kees ook op de rijk gevulde tribune opvielen.

De Prevenzo’s waren uitermate goed op dreef, zoals wel uit deze fraaie score blijkt.

Voor zowel Heren 9 als Kees en Nico was het een bijzondere en onvergetelijke ervaring. Die naar meer smaakt en wanneer de spierpijn is verdwenen, vast een vervolg zal krijgen. Volgens anonieme bronnen is Heren 9 al druk aan het sparen om Nico en Kees een spelerscontract voor te kunnen leggen.

Fysiek volledig getest en mentaal weer helemaal fit. Kortom, een geweldige start van het seizoen, maar vooral ook van een duurzame samenwerking tussen Prevenzo en Sliedrecht Sport Heren 9.

En na afloop natuurlijk de muzikale ontlading, waarbij broederschap, rauwe mannenemotie en melodieus gezang samen kwamen.


Terug naar nieuws overzicht


Business Club